Valitse fiksumpi tapa hallita liikkuvan työn palveluitasi.

Tehosta palveluliiketoimintaasi pilvipohjaisella ratkaisulla, josta löytyy työkalut mobiiliraportointiin, työsuunnitteluun sekä analytiikkaan. Alusta asti ammattilaisten kanssa yhteistyössä kehitetty mobiiliratkaisu liikkuvan työn tarpeisiin parantaa huomattavasti palveluliiketoiminnan tuottavuutta ja nostaa palvelun tasoa.

Valitse fiksumpi tapa hallita liikkuvan työn palveluitasi.

Tehosta palveluliiketoimintaasi pilvipohjaisella ratkaisulla, josta löytyy työkalut mobiiliraportointiin, työsuunnitteluun sekä analytiikkaan.

Seuraa palveluitasi reaaliajassa.

Suunnittele päivän asiakaskäynnit, lähetä työtehtävät mobiilikäyttäjille ja seuraa raportointia ja palveluiden toteutumista dashboardilta. Tuo läpinäkyvyyttä palveluprosessien hallintaan.

Mitä jos paperitöihin kulutetut tunnit voisi käyttää asiakastyöhön?

Paperille tehtävä työraportointi syö resursseja, moninkertaistaa raportointiin käytetyn ajan ja viime kädessä aiheuttaa turhia ajokilometrejä toimiston ja asiakkaiden välille. Mobiilisovelluksen avulla työntekijät voivat hoitaa raportoinnin nopeasti työn ohessa ja keskittyä palvelemaan asiakkaita.

Pienilläkin käyttäjämäärillä voidaan saada merkittävää hyötyä vuositasolla

Kustannussäästöt (tuhatta euroa)
Vähentynyt paperityö vuodessa (päiviä)
henkilötyövuotta
50

Sovellus kattaa kaikki osapuolet johdosta kenttätyöntekijöihin ja asiakkaisiin

JOHTO

Paperiton toimintatapa nopeuttaa palveluprosessia, helpottaa liikkuvan työn ohjausta ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Reaaliaikainen tieto kentältä antaa johdolle paremmat työkalut päätöksenteon tueksi.

TYÖNJOHTO

Resursointityökalun avulla työnjohto pystyy allokoimaan tehtäviä vapaana oleville työntekijöille heidän osaamisalueensa mukaisesti ja seuraamaan palvelutapahtumien toteutumista. Nopea ja helppo tapa hallita työtilauksia ja parantaa työntekijöiden käyttöastetta.

TYÖNTEKIJÄT

Työraportointi ja materiaalien käyttö kirjataan mobiilisovelluksen avulla suoraan asiakaskäynnin aikana ja kustannukset ovat saman tien valmiina laskutusta varten. Raportointi pysyy ajan tasalla ja haasteet laskutusviiveiden kanssa häviää.

ASIAKKAAT

Tehokkaasti toteutettu palveluprosessi vähentää asiakaskäynteihin käytettyä aikaa ja parantaa asiakaskokemuksia. Työn valmistuttua asiakkaat saavat sähköpostitse työraportit, joiden avulla he voivat seurata palvelun laatua ja toteutuneita työmääriä.

Alusta

Mobiiliraportointi tehdään web-pohjaisella HTML5-sovelluksella, joka toimii kaikilla uusimmilla älypuhelimilla - myös offline-tilassa.

Apple iOS Android Windows Phone
Integraatio

Integroi toiminnanohjausjärjestelmääsi tai käytä erillisenä stand-alone -sovelluksena muun toiminnan ohella.

Apple iOS Windows Phone

  • Ratkaisulla on ollut huomattava vaikutus tehokkuuteen mm. ajansäästön osalta. Acandon vahva osaaminen järjestelmän rakentamisen prosessissa on tuottanut meille paljon arvoa. SAP:n ja mobiiliratkaisujen asiantuntemus oli vahva kombinaatio, joka palveli meitä erittäin hyvin.

    Jyrki Isotalo, Senior Vice President, Development, YIT Building Systems Ltd.

Muutamia asiakkaitamme

Liity tuhansien muiden käyttäjien joukkoon ja ota kaikki irti palveluliiketoiminnastasi.

Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä